29/5/08

True or False?

Η Μπουρμπουληθρα με καλεσε να παιξω στο μπλογκοπαιχνιδο με τις αληθεις και ψευδεις δηλωσεις..

Σημειωστε πως μονο μια απο τις παρακατω δηλωσεις ειναι αληθης.

Να'μαι λοιπον. Θα βαλω και πολλ για να δω ποσο μεσα θα πεσουν ακομη και οσοι δεν φιλοτιμηθουν να τις σχολιασουν. Εχουμε και λεμε λοιπον:

  • Ειμαι εδω και 3 χρονια συστηματικος εθελοντης αιμοδοτης. Δινω αιμα μια φορα το μηνα και πινω πορτοκαλαδες ΕΨΑ μετα(Βολος γαρ).

  • Εχω παιξει τουμπα στο Μεγαρο Μουσικης Θεσσαλονικης σε ηλικια 15 χρονων.

  • Ειμαι σινεφιλ και λατρης του καλου κινηματογραφου. Αγαπημενος μου σκηνοθετης ειναι ο Αλμοδοβαρ, ενω απεχθανομαι αμερικανικα τηλεοπτικα κατασκευασματα που μοιαζουν με ταινιες, οπως το Lost και το Prison Break.

  • Αγαπημενη μου καλοκαιρινη ασχολια ειναι το ψαρεμα με ψαροντουφεκο. Το μεγαλυτερο χταποδι που εχω καμακωσει ηταν 6,3 kg βαρος.

Αναμενω τις μαντεψιες και τα σχολια σας. Την αληθεια θα τη μαθετε σε μερικες μερες..


Δεν καλω καποιον αυτη τη στιγμη να παιξει, επιφυλασσομαι να το κανω ομως προσεχως..

3 χωρωδοί:

Eλενα είπε...

ακολουθεί spoiler :P
απεχθάνεσαι το lost,ναι... σιγουρα :P

Μπουρμπουλήθρα είπε...

Εθελοντης αιμοδότης ο foutouristas? Χαχαχ.. που ακούστηκε. Το λέω μόνο και μόνο γιατί η αιμοδοσία θελει πρωινα ξυπνηματα και αυτα δεν ειναι σιγουρα το φορτε σου! Το καλό ομως με την αιμοδοσια ειναι οτι μετα η πορτοκαλαδα εψα ειναι δωρεαν. Ειδικα τωρα το καλοκαιρι με τους καυσωνες, ισως θα ηταν μια καλή ιδεα να αρχίζαμε ολοι να δινουμε αίμα. Ερ κοντισιον, δροσερα αφεψηματα και δημοσιες σχεσεις με τους άλλους εθελοντές, καυσωνοκαμμενους.
Επαιξες τουμπα και νταμπα τουμπα και νταμπα τουμπα? Στο μέγαρο? Οχι στο μεγαλο βέβαια (δλδ αυτο της Αθηνας) αλλα στο ιμιτασιον της Θεσ/νικης.. Τι να πει κανεις?
Χταπόδι 6.3 κιλα ακριβως? Στο πόσο βαθος ομως δεν μας ειπες? Εδω θελω να σου πω πολλες κακιες αλλα αφου ειμαι καλοκαρδη και αθωα, θα συγκρατηθω!
Οσο για το νουμερο τρια.. Νομιζω οτι αυτο είναι.. Ποιος άλλωστε δεν θα μπορουσε να λατρευει τον Αλμοδοβαρ και να προσκυνα καθε φορα που παιζει ταινια του η ΕΤ1? Αφου ο τυπος δεν σκηνοθετει αλλα μαγευει.. ΤΓρια λοιπον δαγκωτο παραβλεποντας τα του lost kai prison break! Φιλακια!!!dla

ποντίκι είπε...

ψηφίζω το 1,
αλλά πήγα δυο φορές να δώσω για την νύφη μου που ήταν έγκυος και θα γεννούσε και δεν μου πέρναν λενε είχα χαμήλή πίεση, μου σπάσαν τα νευρα. Να θέλεις να δώσεις αίμα και να μην μπορείς;;;;;;
Α παρεπηπτώντος... γέννησε σήμερα το πρώι τον μπέμπη.. αντε το κάναμε το αγόρι(έχει 2 κορίτσια)