27/6/08

10+1=?


Εκλήθην να συμμετέχω στο παιχνίδι με τα 10&1 άχρηστα πράγματα για τον εαυτό μου από την Μπουρμπουλήθρα.

Θα μπορούσα κάλλιστα να προσχεδιάσω τι θα ποστάρω, νομίζω όμως οτι θα είναι καλύτερο να γράψω ότι μου έρθει, μέχρι να φτάσω στο 11.

Έχουμε και λέμε λοιπόν:

  1. Το όνομά μου έχει υποστεί γεωγραφική μετάλλαξη. Οι συγγενείς μου και όλοι οι φίλοι μου από το σχολείο με φωνάζουν Θανάση, ενώ όσοι με έχουν γνωρίσει όσο είμαι φοιτητής με προσφωνούν Θάνο.
  2. Σε ηλικία ούτε 5 ετών, ήξερα να μετράω μέχρι το 20 στα Αγγλικά και αντίστροφα.
  3. Ενώ είμαι αριστερόχειρας, προσπαθώ και προσαρμόζομαι στον κόσμο των υπόλοιπων. Παίζω κιθάρα, μπάσκετ, χειρίζομαι το ποντίκι, με το δεξί χέρι.
  4. Χθές χάλασε η κάρτα γραφικών μου. Βλέπω παντού γραμμούλες και πράσινες κουτσουλιές.
  5. Δέν αντέχω να βλέπω τον Fred στο youtube.
  6. Έχω δεί το DVD του "Με λένε Πόπη" του Τζίμη Πανούση τριψήφιο αριθμό φορές. Ξέρω όλες τις ατάκες απ'έξω.
  7. Κουβαλάω πάντα πορτοφόλι, το οποίο βάζω στην αριστερή μου τσέπη μαζί με τα κλειδιά του σπιτιού μου.
  8. Όταν δεν νιώθω καλά, ξεσπάω κάνοντας δουλειές του σπιτιού.
  9. Αν πέσει στα χέρια μου τεύχος με σταυρόλεξα, πρώτα διαβάζω όλα τα "ανέκδοτα" και μετά ασχολούμαι με τα παιχνίδια του.
  10. Ανάβω τσιγάρο πάντα σαν ναυτικός σε θαλασσοταραχή (προστατεύοντας υπερβολικά τη φλόγα από τον αέρα). Ακόμα και μέσα στο σπίτι.
  11. Μου φαίνεται ωραίο να υπογράφω με τα αρχικά μου, τα οποία είναι και σε αλφαβητική σειρά..
Θ.Ι.Κ.

Δέν καλώ κάποιον συγκεκριμένα, δε μου βγαίνουν οι προσκλήσεις, καλώ κάθε αναγνώστη της ανάρτησης να πράξει αυτοβούλως. Αρκεί να μας το πει...

2 χωρωδοί:

kiara είπε...

Χεχεχε! Αυτό με το πορτοφόλι δεν ξέρω αν έκανες καλά που το αποκάλυψες!:P

Ιωάννης Αιθεροβάμων είπε...

Πορτοφόλι και κινητό αριστερά.
Τσιγάρα και αναπτήρας δεξιά.
Ψιλά στην αριστερή κωλότσεπη, και τα κλειδιά στη δεξιά.

Τα σέβη μου