8/6/08

Μια αλλη..21!

Σκεφτηκα να εισαγω ενα νεο μπλογκοπαιχνιδο, μια και συμμετεχω αρκετα σε τετοια τελευταια.. Ιδου η καταληξη:

Παρουσιαση του παιχνιδιου.

Απαιτουνται: μικροφωνο, προγραμμα επεξεργασιας βιντεο(και το windows movie maker κανει μια χαρα, ισως αντιμετωπισετε προβληματακια με τον ηχο, αλλα οχι ιδιαιτερα σημαντικα), υπομονη και λιγα λεπτα απο το χρονο σου.

Βηματα:

  • Ανατρεξε στην τελευταια σου αναρτηση. Απο την αρχη, βρες την 21η λεξη(αν αυτη ειναι και, με, απο, σε, κλπ κλπ, και δεν σου αρεσει, πηγαινε στην επομενη, στο χαριζουμε).
  • Με θεμα αυτη τη λεξη και τους συνειρμους που σου προκαλει λοιπον, διαλεξε ενα στιχο, μια στροφη, μια φραση, σκεψου κατι, αυτοσχεδιασε, να απαγγειλεις.
  • Στη συνεχεια, με την καταλληλη επεξεργασια, "ντυσε" την απαγγελια-αφηγηση σου με εικονες-βιντεο-μουσικη.
  • Ανεβασε το πονημα σου στο youtube ή σε αλλο βιντεο χοστινγκ σαιτ.
  • Δημοσιευσε την embed εκδοση του βιντεο στην αναρτηση του παιχνιδιου και ενημερωσε αυτον που σε καλεσε οτι εχεις παιξει.
  • Καλεσε κι εσυ με τη σειρα σου αλλους να παιξουν.
Το αποτελεσμα μου.

Η 21η λεξη της προηγουμενης αναρτησης μου, ηταν η λεξη "λεμε". Και ακολουθει το βιντεο που εφτιαξα με βαση αυτη τη λεξη.



Στις προσκλήσεις τώρα..

Καλω την Μπουρμπουληθρα, την Υδατογραφια, τον Ανεμοσκαλωμενο, την downslila, τον αναλαφρο Hopkins, και οποιονδηποτε αλλο θελει να παιξει την εναλλακτικη 21!

4 χωρωδοί:

Συνήθης Ύποπτη είπε...

Έλα ρε!
Πολύ καλό!!!

hopkins είπε...

Πάρα πολύ καλή η σκέψη σου! Αλλά τουλάχιστον για μένα είναι δύσκολο να το φτιάξω. Έχω απλή σύνδεση και μου λείπουν βασικά πράγματα. Αλλά με λίγη βοήθεια, ίσως τα καταφέρω. Είμαι και εντελώς άσχετος με δημιουργία βίντεο. Θα ψάξω για βοήθεια και θα επανέλθω ελπίζω. Και αφού το διάβασα τώρα, η 21η λέξη του τελευταίου μου ποστ, είναι "φτιάχνει". Θα το σκεφτώ και ελπίζω να ανταποκριθώ στην πρόσκληση σου! :)

Eλενα είπε...

εχω την εντύπωση οτι το είχες έτοιμο και μέτρησες ποια λέξη είναι το λέμε ... δηλαδή αν ήταν 5135 ,έτσι θα το έλεγαν το παιχνίδι. Αποφάσισα πως θα ασχοληθώ και εγώ με το παιχνίδι ,αύριο μεθαύριο θα το έχω έτοιμο :P

kiara είπε...

Ωραίο!:)