8/6/08

Θηριο της αποκαλυψεως..

Ηρθε η ωρα(ειχε ερθει και πρωτυτερα δηλαδη, αλλα ειπαμε αναβλητικος) να κανω και τα δικα μου αποκαλυπτηρια. Εχουμε και λεμε λοιπον:

  • Ειμαι εδω και 3 χρονια συστηματικος εθελοντης αιμοδοτης. Δινω αιμα μια φορα το μηνα και πινω πορτοκαλαδες ΕΨΑ μετα(Βολος γαρ).
Δεν ειμαι αιμοδοτης ουτε μπορω να γινω καθως η οικογενεια μου εχει ιστορικο στιγματος μεσογειακης αναιμιας και πιθανοτατα(βασει παραπλευρων εξετασεων) το κουβαλαω και του λογου μου. Η ΕΨΑ παντως τα σπαει..!
  • Εχω παιξει τουμπα στο Μεγαρο Μουσικης Θεσσαλονικης σε ηλικια 15 χρονων.
Indeed, I have. Με την τοπικη φιλαρμονικη, σε ενα φεστιβαλ-αφιερωμα στην Κεντρική-Ανατολική Μακεδονια και Θρακη. Μελος της φιλαρμονικής υπηρξα για 13 συναπτα ετη..
  • Ειμαι σινεφιλ και λατρης του καλου κινηματογραφου. Αγαπημενος μου σκηνοθετης ειναι ο Αλμοδοβαρ, ενω απεχθανομαι αμερικανικα τηλεοπτικα κατασκευασματα που μοιαζουν με ταινιες, οπως το Lost και το Prison Break.
Κωδικοποιημενα: με κουραζουν απιστευτα οι ταινιες του Αλμοδοβαρ, δεν τον μπορω με τιποτα. Εκτιμω πολυ τις εν λογω σειρες, καθως ειναι καλογυρισμενες και αρτια δομημενες εντυπωσιακες δουλειες.
  • Αγαπημενη μου καλοκαιρινη ασχολια ειναι το ψαρεμα με ψαροντουφεκο. Το μεγαλυτερο χταποδι που εχω καμακωσει ηταν 6,3 kg βαρος.
Αγαπημενη μου καλοκαιρινη ασχολια ειναι ο υπνος. Με τη θαλασσα δεν τα παμε και παρα πολυ καλα-ανθρωπος των σπηλαιων και των ηπειρωτικων γαρ. Οσο για χταποδια, μμμ, καπου καααποτε πρεπει να επιασα ενα. Απο τα χερια καποιου αλλου που το κρατουσε.


Αυτα τα ολιγα απο το παιχνιδακι ετουτο, σχεδιαζω να ξεκινησω ενα ακομη παιχνιδι προσεχως..

Stay in touch!